Lördag

Igår kväll blev de middag med justin på österns sen en fika på roasters och sen drog vi en sväng till "elake" erik där de blev filmtittande. Nummer 23 hette den.
Idag har jag pluggat lite matte på förmiddagen, men ändå kan jag ingenting och jag har prov på måndag. Men kan man inte så kan man inte, och ingen i min familj är nog smart för hjälpa mig. Aja de värsta som kan hända är omprov och de har jag aldrig tidigare fått så förhoppningsvis blir de inte de den här gången heller. Sen har jag varit ut och övningskört men manuell växel den här gången. Vi har äntligen köpt en ny bil som inte är automat.
Ikv blir det att hänga med justina och bara chilla.  ha en bra kväll alla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0