Sofia

Skolan idag som vanligt då, sen var de en sväng på stan och sen lyckades vi fika också. Sen var de lite cheerträning som gällde, var med nybörjar laget  och hjälpte till och lekte lite.  Nu håller pappsen på göra varm choklad åt mig och sen ska jag sov för jag är trött.



Man har ju hört att namnet stämmer in på hur man är som person och idag kommer mamma hem med ett kort där de står om mitt namn. Lite roligt är de ju :)

Sofia är ett grekiskt namn som betydet vishet.
Är mycket öm och hövlig.En flitig medarbetare, som i slutändan övervinner alla problem hon stöter på i livet. Eftersom hon aldrig ger upp kan hon räkna med stora framgångar. Är full av sprudlande livslust.

Haha de stämmer typ in på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0