mitt 2010






Gjorde du nå under de gångna året som du aldrig gjort förut?
Jag seglade för första gången! mysig men rätt långtråkigt, är van med att de ska gå fort men mortorbåt och vattenskoter.. seglingen var raka motsatsen.
Höll du några av dina nyårslöften? Har du nå nya för de här året?
kommer inte ihåg om jag hade några nyårs löften förra året, men iår har jag bestämt meg att bli "billigare" inte slösa lika mkt pengar på onödigheter helt enkelt. Annars är de väl de vanliga.. vara nyttig och hållaigång träningen.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar under årets gång?
Nepp! eller två gamla cheerleading tränare blev :)
Dog någon som stod dig nära?
nej, och otroligt glad är jag dör de!
Vilka länder besökte du?
Danmark och finland

Är de någonting du saknat under de gångna året som du vill ha detta år?
jag vill fara utomlands till något varmt land och bara sola och bada.
Sen vill jag ha körkort! längtar såå tills jag blir 18, vilken befrielse!
Vilket datum från året kommer du alltid att minnas, och varför?
oj vad svårt, kan inte välja ut speciella datum och jag vill inte skriva orsaker till alla. kMen jag ommer iaf att minnas vissa datum med både glädje och sorg!
Vad var din största framgång?
Ja a va kan de vara?  har ingen aning...
Största misstaget?
Inte värt att nämna här..

Bästa köpet?
Ett par skor som jag änvänt sjukt mkt kanske? eller min varma vinterjacka? eller kanske är de mina dansdräkter som jag använder varje dag?? Gujag kan inte bara välja någonting.. Har köpt massa saker som kan vara bästa köpet!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat,fika,mat,fika,mat,fika.... Alldeles för mkt på just mat och fika!
Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaa! massa underbara saker!
var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
De är nog lite blandat där, har haft riktig mycke jobbiga stunder men har även haft så otroligt mkt roligt!
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Inte gått och tänkt på dåliga saker, tagit vara på allt bra och struntat i de andra.
Hur spenderade du julen?
Satt hemma med familjen mostrarna och deras gubbar.. Käka julmat oppnade julklappar och sen gjorde jag typ inge mer.. rätt tråkig jul faktist!
Blev du kär?
ja de blev jag
Favorit program på tv?
Kollar inte på tv så ofta.. Men OC och OTH är några serier som jag nött. Annars tycker jag halv åtta hos mig var ett grymt kul program ( låter som en pensionär) men tycker om matlagning och helge som snackar i bakrunden är bara för kul!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Låg hemma i lunginflamation. Men trots de så blev jag ändå uppvaktad av familjen, Sara, Miranda Ester och Carl :)
hur skulle du beskriva din stil 2010?
Normal, som jag kännde för.. ingen speciell stil kan jag säga att jag hade precis
De bästa nya människorna du mötte?
Träffade många fantastiskt bra människor, tänker inte utnämna någon speciell.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har haft lunginflamation och så översträckte jag mina armbågar så jag inte kunder röra dom..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0