dance dance dance

En dag full av dans. Två uppvisningar idag på nolias utbildnings mässa och nu ikv blir det att fara och jazza loss lite på magasinet.
Lina, Alexandra och jag.. sjukt dålig kvalite men de får duga :)

Alla hjärtans dag igår. Hoppas alla ni hade en fin dag för de hade då jag! ♥

fick denna söta björna av simon :)



sen kan jag ju passa på att säga att jag fått tilbaka min kökskniv, de var min dumma bror som hade jätte roligt och hade gömt den högst upp i mitt kök baki en blomma...
Kommentarer
Postat av: Ida

hahah va hände me kniven......

2011-02-15 @ 20:45:40
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp filmklipp när du dansar någon gång?:)

2011-02-16 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0