vopsidäjsi

har helt glömt att blogga!
inte för att jag haft så mkt att skriva om, men kan ju iaf berätta om min helg!
Var sjuk i fredags men piggnade till på kvällen så drog iväg med ida och jstin och bowlade och innan de blev de en fet taco!
Igår var jag på lärkan och kollade in dansarnas föreställning sen gick jag på stan med justina ett tag och bland annat tog en fika på roasters. Sen var det fest som gällde kvällen lång.
och dagen till ära så har jag varit på skytsöndag ett tag innan de bärde av mot piteå för att kolla in riktigt bra dansföreställning!
Och så kan jag ju skriva om vad jag gör för tillfället också. Jag sitter nämligen och gör ingenting! har just pluggat lite matte och nu ska jag snart sova!
Kul inlägg... NEJ så puss och hej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0