pigg trött pigg trött pigg pigg

Vaknade nyss men känner mig ändå sjuuukt trött.  De är så jobbigt! Man är för pigg för att ligga kvar i sängen, men när man kliver upp är man typ för trött för att vara uppe. haha vilket problem?
Dagen planer var egentligen att dra till piteåhavsbad men dom avstyrdes när vi märkte att de inte går nå bussar. sen funderade vi på boden, men dom hade typ inge bussar dit heller vilket jag tycker var lite skumt. Dom bruker alltid ha bussar till boden.
Nu är planerna ingenting, skä vänta på att Calle vaknar så får vi väl se vad vi hittar på.
Hittade den här på saras blogg, sjukt duktig för att vara 10 år gammal!
Kommentarer
Postat av: Sara

hahah, hade det där problemet i morse! kände mig sjukt rastlös när jag vaknade men när jag klev upp ville jag bara gå och sova igen...

2010-11-03 @ 12:59:18
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0