I ett ensamt rum, en sekund blir 1000år

Vaknade mitt i natt av  att jag hade så stört ont i huvudet. Somnade inte om fören väckarklockan ringde en timme senare och huvudvärken var fortfarande kvar.  Gick ner och tog en ipren och gick och la mig igen. Ingen skola idag heller trots att jag borde gått på både dansen och matten. Men de är omöjligt att både dansa och tänka matte när skallen värker.

Blev iaf att åka in till stan när huvudvärken släppt efter att har legat å sovit halva dagen. Tog foto till körkortet och lckades som vanligt hitta någonting litet att shoppa. Ett par byxor från vila :)
Nu ska jag städa mitt rum som ser ut som ett riktigt revaheire sen får jag se vad jag hittar på för nå, men en tidig kväll låter iaf  lockande!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0