Trött..

Fortfarande trött efter helgen, Lörda kväll var riktigt kul men måste ju ta och säga att söndagen som pippilångstrump var lite värre.. huvudvärk volter och massvis med småbarn är ingen vidare kombination. Kommer sen hem på söndagen och känner mig helt död, men då kommer justina och livar upp stämningen genom att lägga sig och dö tilsammans med mig. Altså livade hon inte alls upp nå utan gjorde en bara tröttare, men de var ju alltid trevligt med lite sällskap. Trots att jag bara tog de lungt hela kvällen igår så är jag fortfarande trött och de känns inte som att jag kommer bli pigg någonsin heller.



Deppit trött inlägg de här blev, men för att göra de lite gladare slänger jag in en gammal bild på mig och justin
:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0