tidsbrist

har inte haft tid att ens tänka på bloggen. I måndags var jag i älvbyn på ett litet miniläger med några gamla cheerare och så vare nå skidåkare å gamla gymnaster också. Vi tränade gymnastik, bastade, drog in till byn å köpte pizza och hade riktigt skoj!  kom dit tidigt på förmiddagen och var inte hemma fören halv 2 på natten.
sen så var  jag på piteå havsbad igår med idas klass å badade. de var riktigt skoj!  Sen efter vi badat bestämde vi oss för att stanna i piteå å umgås med erik from och tobbe. De blev fifa lir, eller.. jag kolla på de andra som spelade för själv är jag värdelös när de gäller tv spelar !. Sen bakade jag och ida en kladdkaka som blev god men så torr att de inte gick att kalla kladdkaka.
Nu idag så har jag varit i piteå och kollat in in nya lägenhet. Tror den kommer bli grymt nice när jag får flytta in.
Sen så har jag även varit å lekt lite med gamla cheerlaget på luleåbaskets match. De var jätte kul, för sist jag stod på en match var jag typ 13 år. Så nu fick jag känna mig osm liten igen. Men kul var de!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0