Nyårs löfte

Eftersom att jag spenderar kvällen hemma så har jag passat på att fundera ut nå nyårs löfte. Är sämst på hålla såna saker men har iaf tänkt ut ett som jag verkligen ska försöka hålla och de är att bli billigare! Okej inte billigare som många av er nu säkert tänker. utan jag ska försöka att inte spendera lika mkt pengar på saker jag egentligen inte behöver. Dra ner på all fika och mat ute. kanske även sluta okynnesshoppa, bara köpa kläder å så som jag behöver.
Jag ska börja plugga och bli nyttig också. Jag tar helst inte upp läxboken även om jag verkligen borde så de ska jag ändra på. Skolan är ju viktig!
Sen så ska jag sluta äta skräpmat och allt godis som jag i princip lever på nu!
bilden är från nyårsafton förra året
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0