Day 03 - Your parents

okej, mina föräldrar.. en från Luleå en från en Lomträsk (en by utanför överkalix)
Mamma är galen i att renovera, köpa ruckel och renovera till någonting fint och fräscht. Eller  varför inte riva hela skiten och bygga nytt?  Mamma har iaf alltid projekt på gång. Städ tok är hon också, vilket är positivt då hon oftast städar mitt rum också!  Min mamma är bäst!
Pappa, lagar typ all mat här hemma, är nästan alltid ute i garaget och fixar med någonting. Skjutsar mig till bussen varje morgon trots att klockan är typ mitt i natten.han gör allt som den perfekta pappan ska.. oftast iaf!
hade inte tänkt dra nån lång historia här för de skulle nog bli grymt o intressant så skriver bara lite kort...
Då vet ni! =)
fattar inte ens varför jag gör den här dag grejjen, men man har ju iaf alltid nå att skriva om! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0