Day 01 - Introduce yourself

Sofia Lundbäck 17 år 2månader 3veckor och 4dagar gammal. 158 cm lång. Bor i en stor villa i Luleå. Har haft två egna lägenheter en i Stockholm och en i Piteå. Har en hund. Är stört mörkrädd. Älskar chips och de mesta som har med godsaker att göra. Säger ofta ogenomtänkta saker. Är oftast ganska trög när de gäller att förstå. Vet inte vilken min naturliga hårfärg är. Tycker om mina vänner otroligt mkt. Älskar känslan av att vara nykär. Äter inte konstig mat (ingenting normalt enligt ida). Gråter till alla filmer(så fort de blir de minsta sorgligt). Har slutat cheerleading men ändå tänker jag på de varje dag. Dansar varje dag, om inte i skolan så hemma i mitt rum framför spegeln. Önskar att jag kunde sjunga. Slösar alldeles för mkt pengar på kaffe och mat på restaurang. Sover ofta med huvudet i fotändan för att se tvn bättre. Har huvudvärk nästan varje dag. Samlar på kattformade vinflaskor. Lyckas alltid he sönder alla tekniska prylar jag äger, om de inte är pajj så är de iaf sega. Oroar mig för onödiga saker. Älskar sura blodappelsiner. Älskar att köra skoter och allt som har med motorer att göra. Hatar barn som snorar. Älskar barn som är snälla och söta. Pluggar alldeles för sällan. Klipper bort kanterna från brödet. Dricker inte kolsyra.... och nu orkar jag inte skriva mer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0